duminică, 26 mai 2013

PreStresiune si bataie de joc..

   Abia asteptam ca saptamana asta sa ia sfarsit si sa am o perioada de repaus. Este una foarte scurta ce-i drept, insa dupa 1 saptamana cu examene in fiecare zi mi se pare mana cereasca! Inca simt oboseala acum dar cand articolul asta va fi postat eu o sa fiu deja in Craiova si o sa ma bucur de putina relaxare alaturi de o parte din cei dragi, combinata cu cateva ore in care mai bag invatat. Inca 2 examene din PreStresiune saptamana viitoare, dar tot nu pot rasufla usurat. Vine adevaratul cosmar al studentului si sper sa scap cu bine din ghiarele fiarei spurcate numita sesiune, Stresiune ce sa mai! Asa o stim cu totii..
   Mereu le spun alor mei ca m-am saturat de examene si de invatat iar replica lor mereu este "Si noi ne-am saturat de munca" Eu sincer sa fiu as da oricand luna cu examene pentru 2 luni de munca chiar de ar fi sa car moloz de colo colo.
   Nici nu stiu cand am ajuns din liceu in facultate dar imi amintesc foarte bine cat de speriat am fost de BAC!  Acum BAC-ul cu cele apx 200pag pe care trebuie sa le inveti intr-un an, e mult mai simplu decat un examen din sesiune, si unde mai pui si faptul ca la BAC profesorii nu isi bat joc de tine.
   Asa ca cei care aveti de invatat pentru BAC anul acesta nu va mai plangeti. O sa ajungeti la facultate.. 50% dintre voi in cel mai fericit caz si o sa va fie dor sa mai sustineti proba de maturitate. Invatati ca sa nu ajungeti in sala de examen si sa va roadeti unghiile timp de 1h, (cum il aveam eu pe colegul din dreapta) ca pe urma sa puteti preda foaia goala si sa iesiti din sala. Nu dati bani si nu copiati in prostie ca nu va ajuta cu nimic. Chiar daca pe moment va faceti parintii mandrii si o sa va pupe de o sa va albeasca asta nu o sa dureze decat pana in facultate unde realizati ca nu ati dat un examen adevarat in viata voastra. Acum, ma rog, depinde si ce facultate alegeti ca mai sunt si cele cu examene sustinute online unde poti gasi raspunsurile pe Goagal, mai sunt si cele unde dai 100lei si treci un examen, cele care...nici nu pot fi considerate facultati si cele bune unde profesorii isi bat joc de voi avand impresia ca materia lor e singura pe care o aveti de invatat. Cea din urma fiind facultatea pe care eu am ales-o..
    Universitatea asta nu as recomanda-o nimanui, niciodata... in fine!

Articolul #9                                                                                     Articolul #11
                                                       Articolul #10
Share

2 comentarii:

  1. Hehe, bucura-te de faculta. Cand o sa te angajezi si o sa te lovesti de un sef obtuz si de dead-line-uri o sa-i duci dorul... Cat despre examene, de aia s-a inventat restanta, Rr-ul. Vorba aia: n-ai restanta, n-ai prestanta

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu ma bucur de ea dar cand vin examenele imi vine sa ii impusc! ..vorba aia: nu esti student daca nu ai restante :)

    RăspundețiȘtergere