sâmbătă, 25 mai 2013

Cum trece timpul pe langa noi..

   Stateam in tramvai intr-o zi si ma gandeam cum as putea ajunge acasa mai repede ca m-am saturat sa pierd 2h dus-intors cu tramvaiul de la facultate acasa si invers. Asa mi-am dat seama ca eu imi pierd 2h pe zi din viata in tramvai, stand pe scaun...ma rog, uneori stand pe scaun! Si asa m-am gandit sa fac urmatoarele calcule ca sa vad cam cat timp din viata imi pierd facand unele lucruri doar pentru ca trebuie. Sper ca nu va sperie prea tare matematica.. Hai ca e usor! Promit!

  2h/zi  x  5zile pe saptamana = 10h/saptamana  x 4saptamani = 40h/luna x 7luni(sa zicem ca are anul scolar) => 280h + 100h (sa zicem, ca nu merg cu tramvaiul doar 7luni din an) 
                                                                    =>   apx 16zile din an le stau in tramvai 

  15min (sa iti  pregatesti o masa) => 15min x 3mese = 45min/zi x 7zile =  5h20min/saptamana x 4saptamani => 21h/luna x 12luni => 252h/an => 10zile din an pregatind ceva de mancare 

 7h (de somn pe noapte) x 7zile = 49h/saptamana x 4saptamani =>196h/luna x 12luni => 2.352h/ an                            
                                                                        => 98zile dormind 

  1h/saptamana (curatenie) x 4saptamani => 4h/luna x 12luni => 48h/an => 2zile din an facand                                                                                             
                                                                                                                                                 curatenie 
  10min/zi la semafor x 7zile => 1h10min/saptamana x 4saptamani => 4h40min/luna x 12luni => 56h pe an => apx 2zile din an asteptand la semafor

1h/saptamana la cumparaturi (inclusiv imbracaminte m-am gandit eu) x 4saptamani => 4h/luna x        
         12luni => 48h/an => 2zile/ la cumparaturi 


Doar pana aici m-am gandit eu..        16zile..........tramvai
                                                          2zile..........cumparaturi
                                                          2zile..........la semafor
                                                        98zile..........dormind
                                                          2zile..........curatenie
                                                        10zile..........masa
                                                      ____________________
                                                      TOTAL:   130zile/an  

Tu ce faci cu timpul tau?

                                                       
       
             Articolul #8                                                                        Articoul #10
                                                                 Articolul #9

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu