miercuri, 19 iunie 2013

Ciorapii parosi sunt acum ”trendul verii„ !

   Noua senzatie! Dupa faimosii pantaloni minune sau pantalonii fund de babuin, stimate doamne si domnisoare, va prezentam ciorapii parosi anti barbati perversi! :))
  Ciorapii cu par, ai citit corect! Unde puteau fi inventati acestia daca nu in China ?! ”Noul trend” pentru doamne si domnisoare vara aceasta sunt picioarele paroase, acesti ciorapi din imaginea de mai jos fiind alternativa femeilor care nu mai pot creste par.
    
Am avut grija sa fac poza cat mai mare pentru voi! Nu-i nevoie sa multumiti. ;)
  Odata cu ei a aparut si intrebarea: Sunt un element de moda sau reprezinta doar o necesitate pentru a feri domnisoarele de perversii pe care ii intalnesc prin metrou sau oriunde pe strada?
  Eu as spune clar ca nu sunt un element de moda! Sau...sper ca nu o sa ajunga. Simt ca mi se intoarce stomacul pe dos doar imaginandu-mi ca din o fusta pot iesi doua picioare ca de fotbalist!
  Trei lucruri promite acest nou trend:
      1) Sa tine barbatii misogini si perversi departe de cea care ii poarta! Lucru pe care sunt convins ca il va reusi, iar asta cu toti barbatii.. 
      2) Sa imbunatateasca relatiile!  Se refera la relatiile alcatuite din o femeie purtatoare de ciorapi parosi si un barbat al carui fetish sunt picioarele paroase, nu ?  Adica, bineinteles! Ca doar asa se poate ajunge la o relatie cand esti imbracata in Bigfoot.
      3) Sex mai cald! Si cu asta sigur nu gresesc, mai ales ca vine vara..


                                                                                             #24 Ce am aflat eu despre Corneliu Coposu
#22 Cea mai dragalasa inventie

Share 

6 comentarii:

  1. ha,ha..sa nu spui ca pentru exemplificare ti-ai fotografiat propriile-ti picioare!!!...

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu! :))) ..In poza este chiar produsul si e pe bune toata faza!

    RăspundețiȘtergere
  3. cred ca e pe bune pentru ca chinezii astia au inebunit pe dracu...dar ma gandeam ca le faci o frumoasa,adevarata si... gratuita reclama !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Numai reclama nu le fac eu.. :)) ..Adevarul e ca abia astept sa vad iesind din mare asemenea frumuseti!

    RăspundețiȘtergere
  5. Vreau si eu!Poti sa scrie situl de unde imi pot cumpara?

    RăspundețiȘtergere
  6. N-am cum.. imi pare rau! Dar de ce ai vrea asa ceva ? :)

    RăspundețiȘtergere