duminică, 1 decembrie 2013

La multi ani voua idiotilor..!

   A mai trecut un an.. Hai sa vedem ce am realizat fratii mei romani!

-am mai supravietuit 1 an doar cu caldura de la aragaz ( ..mai avem putin )
-am mai stat 1 an la cozi infernale datorita birocratiei tampite
-am mai suportat 1 an sub conducerea scumpilor nostri parlamentari
-a mai trecut 1 an in care desi unii au iesit din spitale mai bolnavi decat au intrat, au supravietuit!
-am reusit inca 1 an sa ne platim taxele pe apa de ploaie si alte idiotenii
-a mai trecut 1 an in care am avut bani de mita pentru Politia Romana
-a mai trecut 1 an in care am reusit sa ne ferim de gropile din capitala
-a mai trecut 1 an in care am ramas cu bani desi am fost furati intr-un mod sau altul
-a mai trecut 1 an de emisiuni idioate la TV despre Bianca, Sclav, Tonciu...
-a mai trecut 1 an fara scumpiri prea mari ce ne-ar da afara din casa
-a mai trecut 1 an in care am incercat sa nu observam cersetorii murdari fara sa ne intrebam cum au ajuns in situatia in care sunt
-a mai trecut 1 an in care am avut ce baga in buzunarele doctorilor
-a mai trecut 1 an in care am avut ce baga in buzunarele profesorilor
-a mai trecut 1 an in care am reusit sa ne cumparam BAC-ul
-a mai trecut 1 an in care Biserica ”Comerciala” Romana a facut milioane de euro din donatii, slujbe idioate si pensia batranilor
-a mai trecut 1 an dragi studenti in care am reusit sa ne ”cumparam” locul de camin pe care il impartim cu gandacii de bucatarie
-a mai trecut 1 an in care doar ne-am gandit sa ii dam jos! 

     Pe aceasta cale vreau sa urez un calduros ”La multi ani!” idiotilor din Romania intreaga ce au stat in frig si au cantat ”Desteapta-te romane” sarbatorind 1 Decembrie 2013 cu gandul la ce a fost acum aproape 100 de ani

     Nu distribui, continua sa te invarti printre idioti! 



Un comentariu: