sâmbătă, 9 noiembrie 2013

Recomandare film Caffe91

   Am vazut de curand filmul ” The Wolverine” si chiar mi-a placut foarte mult incat am zis sa il vad si a doua oara.. Cei de la Marvel au facut iarasi o treaba grozava , fimul acesta merita vazut! 
   Actiunea incepe cu Wolverine care era tinut captiv intr-un put de catre armata japoneza. In acest timp, americanii incep bombardamentul asupra oraselor Hiroshima si Nagasaki. Armata japoneza stiind ca nu are cum sa faca fata acestui atac aerian decide sa...sa o ia la sanatoasa ( sa se ascunda de bomba nucleara practic )
    Tot in acest cadru apare si Yashida, un tanar soldat japonez ce ocupa o functie inalta si care isi amintise de putul in care era tinut captiv Wolverine. Yashida il indeamna sa iasa de acolo, dar Wolverine refuza deoarece stia ce urmeaza! 

...Ma rog.. In cele din urma Yashida fiind pe cale sa isi ia viata ( Harakiri ) ori de teama, la vazul exploziei create in departare de bomba atomica, este salvat de Wolverine care, surpriza oameni buni, putea sa iasa din captivitate oricand ! 

        Wolverine il arunca in putul adanc si il tine acolo ferit de explozie, caldura, radiatii etc.. si mai mult nu vreau sa va spun.  Acesta este doar inceputul filmului! 

     

                                                                   Full Screen !!! 
     
    Sper sa va bucurati de el la fel cum am facut-o eu. Vizionare placuta si nu uitati de plugin-ul pentru reclame youtube, pe care il gasiti in link-ul de mai jos! 

                                                                         LINK


   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu